29.3. – 30.3.2014 Duocacib Nitra

12.05.2014 11:58

Tentokrát to nebyl můj nápad, nechala jsem se přemluvit naší chovatelkou a zkusmo nás přihlásila na slovenskou dvoudenní výstavu. Spolujízdu jsem měla opět vybavenou s Petrem a Crazym, moc děkuju ! První den posuzoval Ing. Jursa, na výstavě se presentoval i Dragy mladší bráška Eki Tajemství Karpat a Dragy sestra Denny. Eki ve třídě mladých si odnesl známku Výborná 2 a rovněž tak i Denny ve třídě pracovní. Draga ve třídě otevřené získala V2, res. CAC, kdy nás porazila krásná Jasmína, která si v ten den odnesla i CACIB a BOB, takže za mě, spokojenost velká a nadšení z organizace výstav na Slovensku.

V neděli měla MOK posuzovat rozhodčí z Maďarska, sama chovatelka MOK, paní Váczi-Balogh Zsuzsanna, na její posuzování jsem se velmi těšila ! Paní rozhodčí posuzovala velmi pečlivě, nezkušeným handlerům i pomohla upravit psa v postoji tak, aby vypadal lépe, prostě něco, s čím se u nás moc člověk na výstavách nesetká. Tentokrát byla Draga přihlášena do třídy pracovní a opět jsme si odnesli známku V2 a res. CAC k tomu :D A konečně, posudek, ve kterém je zmínka o Dragy krásných tmavých očích. No a BOB si tento den odnesl náš polobratr, Crazy Tajemství Karpat, čímž se nám maličko zkomplikoval náš návrat domů do ČR, kdy jsem si nemohla dovolit přijet domů v noci. Za cestu zpět do ČR tak moc děkuju Vivesákům, cesta byla sice dlouhá, ale vzhledem k tomu, že jsme v autě nezavřeli pusu, utekla hrozně rychle.