Podzimní zkoušky podruhé

24.09.2013 21:25

Aby těch zkoušek letos nebylo málo (na můj vkus jich málo ale bylo), tak jsme se 15.9. s Dragou vydaly bojovat na podzimní zkoušky pořádané OMS Praha 9 a Českým pointer a setter klubem, zkoušky, kdy tato plemena mohou získat pracovní titul CACT. Vzhledem k tomu, že to bylo 14 od našich posledních podzimek, cvičení jsme tedy moc nedaly, navíc mě položila nemoc, se kterou jsem na zkoušky odjížděla, moc nadějí jsem nám nedávala a nervozitu jsem fakt ani v nejmenším nepociťovala, spíš jsem si nadávala, že jsem raději nezůstala doma v posteli.......ale Draga makala jako divá, že i já jsem se kolikrát udivovala nad jejím temperamentem a rychlostí.....v podstatě neudělala jedinou chybu a zkoušky si vyloženě užívala ! 3. místo a 288 bodů (jedna trojka ze systému, trojka z postupování a trojka z klidů před srstnatou - nebyla) mi udělalo obrovskou radost a myslím, že jsme letošní zkouškovou sezonu zakončily vééélmi dobře, teď si budeme užívat honů na drobnou a Draga teprve teď bude moci ukázat, co v ní je a co jsem ji naučila......

No a protože těch dobrých zpráv není nikdy dost, 14.9. složila úspěšně podzimní zkoušky i Dragy sestra, Denny Tajemství Karpat, rovněž v I. ceně a i ona se tímto splnila poslední podmínku chovnosti !

Fox je na Vás dětičky jistě moc hrdý !

A hrdý je i na Ditu Tajemství Karpat, která se na Oblastní výstavě psů v Buchlovicích stala vítězem třídy i Oblastním vítězem ! Plánované podzimní zkoušky Ditě zhatilo hárání, ale není všem podzimním zkouškám konec ;-)