Oprášili jsme výstavní vodítko

12.01.2012 14:16

374587_2971693100654_1511555182_2920293_1080046877_n.jpgZa tuto fotku děkuji Barče Ščuglíkové

 

Dne 7.1.2012 se konala Hanácká národní výstava psů v Brně. Ani ve snu mě nenapadlo, že bych s Foxem nějakou výstavu ve třídě pracovní absolvovala, ovšem, nechala jsem se přemluvit kamarádkou Aničkou a na tuto výstavu ho přihlásila. Samozřejmě, měla jsem velké pochybnosti, Fox již rozhodně není žádný mladík, a ač je ve výborné kondici, věk na něm díky jeho šednutí, je opravdu znát. Když jsem souhlasila, že ho přihlásim, podmínila jsem to tím, že si Anička Foxe předvede sama, ovšem, to jsem netušila, že Fox se bude s Aničkou chovat, jako malé nevychované štěně....doufala jsem, že až si předvedení vyzkouší přímo na výstavišti, bude to vypadat lépe......spletla jsem se, Fox se choval stále jako magor, takže mi bylo jasné, že jej budu muset předvést sama......

Před MOK se v kruhu předváděli i čeští fousci, takže to byla výborná příležitost, setkat se s Pavlou z ch. st. Tajemství Karpat, která zde měla přihlášenou svoji mladou fousku Ditu, Dita potřebovala získat posledního CAJCe, ke splnění podmínek pro udělení titulu Junioršampion a podařilo se !!! Junioršampina má Pavla s Ditou doma. Pavlínko, moc gratulujeme !

Panu rozhodčímu posuzování opravdu "odsejpalo", takže než jsem se nadála, stála jsem v kruhu, s mým šedivákem a s námi dva nádherní mladí psi, Bernard Ariadnina Nit a Durcás z Mešínské hájovny, modlila jsem se, ať nedostaneme VD a odejdeme se ctí, tedy s výbornou. Foxík si to v kruhu narozdíl ode mě opravdu náležitě užíval a předváděl se vlastně sám, jen v postoji jsem mu musela trochu pomoci, nicméně, když nás rozhodčí zařadil na druhé místo a vyřkl ortel Výborná 2, res. CAC, málem jsem omdlela, nemohla tomu uvěřit a radovala se tak, jako kdybychom získali CACe. Takže Aničko, ano, měla jsi pravdu, Fox je už "krapítek" šedivej, ale opravdu ještě nepatří do starého železa. A velice gratulujeme Bernardovi, který se vítězstvím ve třídě pracovní a získáním CACe stal českým šampionem !

 

dsc_0085.jpg

Za fotku děkuji Janě Vojtové :-)

 

Poté jsme netrpělivě očekávali, jak dopadnou naši kamarádni a známí, samozřejmě, nejvíc jsem byla zvědavá, jak dopadne Ellie - Arwen Ariadnina nit, která byla rovněž přihlášena ve třídě pracovní. Ellie nezklamala a po nádherném předvedení se v kruhu, oprávněně získala V1, CAC a tímto CACem splnila podmínky pro udělení titulu Českého šampiona, mooooc gratuluji !!! V souboji o národního vítěze byla úspěšnější fenka ze třídy vítězů, krásná Inga z Panských lesů, která, si nakonec vybojovala i BOBa a v závěrečných soutěžích dokonce BIG 2 ! Takže velká gratulace Inze.

Samozřejmě, jsem velmi ráda, že jsem se mohla konečně setkat s mnoha přáteli, které jsem dosud znala jen "virtuálně" a s přáteli, se kterými jsem se snad věčnost neviděla. Jmenovat Vás všechny nebudu, ale všechny jsem Vás ráda viděla :-)

Vzhledem k tomu, že jsme spěchali, nečekali jsme na závěrečné soutěže, a upalovali směr Praha, resp. směr beštovic hájenka a posléze Zvole :-) Ještě tady chci moc poděkovat Aničce a Davidovi za dopravu, odvoz a příjemnou společnost !