Ohlédnutí za rokem 2012 a plány do Nového roku 2013

12.01.2013 15:00

Sezona honů je úspěšně za náma, víceméně, jsme celý říjen, listopad a prosinec, víkend co víkend trávili na honech a nyní si pesani užívají zaslouženého odpočinku. Jen Foxík o jeden, a to poslední hon, přišel, nechala jsem jej odpočívat a protože bylo zřejmé, že na tomto honu se nebude střílet mnoho zvěře a bude se jednat víceméně o procházku revírem, vzala jsem místo něj mladou Dragu, aby se otrkala a zažila si atmosféru. Draga si hon užila a já musím říci, že jsem z ní byla nadšená, zejména z její poslušnosti a chuti hledat :D A podruhé v životě jsem zažila "mrtvou" vižlu, Dragu hon totálně odrovnal a už po cestě zpět na myslivnu usínala na valníku :D

Takto jsme zakončili, pro nás úspěšný rok 2012. Proč úspěšný? Fox se na prahu veteránství účastnil národní výstavy, kde se moc pěkně umístil a následně si vyběhal svůj první a poslední titul Českého veterán šampiona, s moc pěknými posudky.....

Dalším, velkým úspěchem loňského roku jsou pro mě Foxíkovo krytí, beru to jako zadostiučinění a odměnu za tu veškerou práci a námahu, které nebylo málo......

A největší radostí roku 2012 pro mě je samozřejmě Draga, které, ač se tomu nechce věřit, bude za dva dny 9. měsíců......Ani Draga se nenudila a už jako štěně a dorost se zúčastnila dvou mezinárodních výstav, aby si oťukala prostředí.

No a plány, plány do roku 2013 máme a budeme se snažit, aby aspoň část z nich se podařilo naplnit.....Tento rok bude víceméně patřit Draze, čeká jí svod, nějaká ta výstava a zejména zkoušky vloh, podzimní zkoušky a když bude jooo šikovná, tak snad i zkoušky vodní práce. Foxíka už nechám odpočívat a užívat si spokojeného "důchodu", Garouš, ten se nám bude připojovat ve výcviku a možná i jeho ještě na nějaké výstavě předvedeme, přecejen ve třídě šampionů jsem se psem ještě v kruhu nebyla :D