Draga - výběr do chovu

23.06.2013 21:22

15.6.2013 se v Lukavci, okr. Pelhřimov konaly klubové lesní zkoušky, při kterých probíhal i výběr do chovu. Vzhledem k tomu, že na lesky byla přihlášena Dragy nej kámoška Ellie - Arven Ariadnina Nit, neváhala jsem a jela jsem s Aničkou, dělat doprovod, podporu a zároveň absolvovat s Dragou výběr do chovu. Ten proběhl hned ráno, ještě před nástupem na zkoušky a Draga jím prošla bez problémů a je tedy Kandidátem chovu, tímto nám ke splnění podmínek chovnosti zbývá jen úspěšně absolvovat Podzimní zkoušky, což se nám, doufám, letos podaří ;-) Že jsem na tento výběr jela nelituji, páč to co probíhalo potom, byl nádherný kynologický zážitek, když Ellie se stala Klubovým vítězem lesních zkoušek a aboslutním vítězem, jednu disciplínu za druhou plnila s radostí a chutí a hlavně, samé známky 4 !!! Aničko a Ellie, ještě jednou moc gratuluji, a jsem ráda, že jsem u toho mohla být s Vámi ;-)