29.12.2011 - Hon HS Radonice

30.12.2011 14:19

Byla jsem požádána, zda bych se neúčastnila posledního honu HS Radonice, čemuž se samozřejmě nedalo odolat a tak jsem já a Jindrův táta dne 29.12.2011 vyrazili na klapačku do Radonic.

Bohužel, tentokrát mi nedělal společnost Fox, vzhledem k tomu, že byl čerstvě naočkován, ale náš Garoušek. Zcela nečekaně se honu účastnilo jen 6 střelců, dva honci a tři pejsci a mohu říci, že tak krásný hon jsem letos a snad ani v minulých letech nezažila. Familierní a sváteční atmosféra panovala po celý den. Střelci byli velmi šikovní, i v tak malém počtu střelců se podařilo ulovit 10 zajíců a 23 kohoutů ! Vynikající práci odvedli zejména pejskové, kteří dohledali a přinesli veškerou zvěř. S Garem nám to spolu, až na pár "nedorozumění" šlapalo dobře, jen jsme se občas nemohli domluvit, páč páníček v poslední době místo píšťalky používá pískání ústy a to mě moc nejde :-) Po výřadu jsme byli pozváni na poslední leč, kde na každého čekaly dva chody vynikajícího jídla, samozřejmě, ani pejskové nebyli ošizeni.

Mockrát děkuji HS Radonice, že jsem se tohoto honu mohla účastnit a budu se na myslivecké přátele z Radonic těšit i příští rok.

 

Pár foteček z výřadu na www.bestoviohari.rajce.idnes.cz