18.11.2011 - Hon HS Radonice

18.11.2011 14:39
 

18.11. jsem se měla spolu s Jindrou účastnit domácího honu, ale byla jsem požádána, zdali by jsem, kvůli nedostatku pejsků, neposílila řady psovodů na honu HS Radonice.

Vzhledem k tomu, že do Radonic se vždy ráda vracím, pozvání jsem přijala a moc ráda se tak po roce setkala se zdejšími myslivci. Konalo se několik lečí výhradně na bažantího kohouta, těch bylo sloveno celkem 19, Foxík hezky nosil, další leč se střílel kohout i zajíc, zde si Fox připaportoval postřeleného zajíce a ke konci se šly dvě kola výhradně na zajíce, střeleno jich bylo celkem 38. Tady Fox neměl možnost aportovat ani jednoho, protože se kola šla velmi blízko dálnice a riskovat život psa, který, když běží za postřeleným zajícem, nevidí napravo ani nalevo, se mi nechtělo. Výřad tedy čítal 38 zajíců, 19 kohoutů :-) Po výřadu a po příjemném posilnění v hospůdce se konalo pasování na myslivce jednoho z nových členů HS Radonice a mohu říci, opravdu to je velmi dojemná ceremonie, krásná tradice, která by se rozhodně měla dodržovat.

pb190045.jpg 

Fotky z honu, jako vždy na https://bestoviohari.rajce.idnes.cz/Hon_HS_Radonice_18.11.2011/