Výcviková sezona 2014 v plném proudu

12.05.2014 12:00

Letošní výcvik jsme započala s Dragou v lese, který je letos naší prioritou. Od prvního okamžiku Draga lišku nosí jak z ohrádky, tak z vleček i dohledávek bez problémů a bez nějakých výmyslů, je chuťová a má ten správný drive, na který jsem u našich psů zvyklá, za což jsem ráda. Barvu jsme prozatím šli dvakrát, pokaždé bez problémů, i když to byly barvy kratší a čerstvější, než tomu bude na zkouškách. No a šoulačku, do té se mi vůbec nechtělo, až jsem k tomu byla „dokopána“ a Draga mě opět nezklamala, šoulá hezky pomalu, byť u mé levé nohy a ne za mnou, jak tomu jsou naučeni Gar a Fox. Takže si musím zvykat dávat nenápadné povely rukou levou a ne rukou pravou, jak tomu bylo doposud. Z odložení při šoulačce se Draga nezvedne, ani po výstřelu a trpělivě čeká (cvičení odložení na zahradě se opravdu vyplatilo) Vzhledem k tomu, že na cvičení nemám ani zdaleka tolik času, kolik bych potřebovala, pokud uděláme LZ v I. ceně, bude to i tak trochu se štěstím a tomu štěstí se pokusíme vyjít vstříc už 31.5.2014, kdy nás čekají první letošní zkoušky, LZ, které pořádá OMS Praha východ, takže držte nám palce ! Další zkoušky budu hlásit až podle toho, jak se nám co podaří nacvičit, případně docvičit, protože co nám fakt chybí, je prostě ten čas.

 

Další aktualizace se bude týkat Foxíkovo šikovných potomků !