Název chovatelské stanice

25.06.2015 09:08

Na podzim loňského roku jsem se konečně dokopala a poslala ke schválení název chovatelské stanice. Vymyšlené jsem měla názvy dva, a to Dragéles a z Beštovy Hájovny. V lednu tohoto roku nám přišlo schválení Mezinárodně chráněné chovatelské stanice DRAGÉLES ! A proč Dragéles ? Chtěla jsem název buď český a nebo název vytvořený ze složení několika slov, majících pro mě význam. Protože plemeno, které plánuji chovat, je plemeno maďarské, vymyslela jsem si složení slov v maďarštině. DRAGÉ, tedy slovo velmi podobné naší Draze, feně, která bude zakladatelkou našeho chovu, v maďarštině znamená "drahý" a drahá pro mě Draga je, neskutečně, samozřejmě ne finančně myšleno a pak slovo ÉLES, což v maďarštině znamená "ostrý", což je velmi podobné s mým příjmením a pokud se někdy rozhodnu své příjmení změnit, mé oblíbené příjmení ponese i nadále název mé chovatelské stanice DRAGÉLES. Tolik pro vysvětlení názvu chovstelské stanice.