MVP Litoměřice

05.06.2014 17:44

 

Dragu jsem se rozhodla na tuto výstavu přihlásit i přesto, že opět posuzoval Ing. Jursa z toho důvodu, že Litoměřice nemáme daleko a zdejší  výstavy mám velice ráda. Draga byla tentokrát přihlášena ve třídě otevřené, kde ji čekaly dvě konkurentky, jedna bohužel z důvodu hárání nepřijela a tak jsme se v kruhu utkali „jen“ s jednou, o to ale kvalitnější fenou, Banshee Danitty. Favoritku jsem tedy měla jasnou, o to více mě překvapilo, když rozhodčí známku V1 a titul CAC zadal nám, evidentně se mu ten den líbili jemnější fenky. Do boje o CACIB a res. CACIB jsme však již později zaslouženě nezasáhli. Výstava to byla opět velmi příjemná, plná příjemného setkání s kamarády a přáteli. Domů jsme odjížděli velmi spokojení, toto byla poslední letošní  výstava v ČR, kam jsem letos Dragu hlásila, nyní nás čeká jen a jen příprava na zkoušky, které nás od září čekají.