A máme tady podzim

21.11.2012 13:46

 

 

Podzim nám za chviličku skončí, neúprosně se o svoji nadvládu bude hlásit zima a tak je načase maličko shrnout události posledních měsíců.....

Od září do října jsme se téměř víkend co víkend, ať už spolu, nebo jen Jindra sám, účastnili honů na kachny a rovněž večerních a ranních čekaných na tah kachen, samozřejmě, za výborné a spolehlivé pomoci Gara a Foxe, bez nich by to prostě nešlo......

 

Dne 3.11. jsme se vydali na první letošní hon na bažanty, v našem domácím MS, oba pesani jsou již vychození a jejich práce je rok od roku lepší, zrají zkrátka jako víno :D Na Foxíko práci absolutně není znát jeho věk, stále je plný elánu a evidentně si myslí, že musí být všude první....

554088_4917911704258_254204878_n.jpg

Aby se ani naše mladá Draga nenudila, tak jsem ji na 4.11. přihlásila na Mezinárodní výstavu psů do Letňan, kde Draga nezklamala a po výborném předvedení (opravdu je to primadonka jako tatínek), obdržela známku VN1. Snad se nám bude stejně dobře dařit i na výstavách v příštím roce, ačkoliv, v plánu mám spíše zkoušky.....

 

10.11. jsem se pak po dlouhém rozhodování rozhodla odmítnout pozvání na hon do oblíbených Radonic a dala jsem přednost honu na "domácí" půdě a nelitovala jsem, hon to byl krásný, plný adrenalínu díky setkání s prasátky, které mám tak ráda :D A poslední leč, no, ta taky stála za to :D

Honů máme do konce prosince ještě až nad hlavu, takže se opravdu nudit nebudeme a než se nadějeme, budeme tady mít leden, čas, kdy člověk netrpělivě začne vyhlížet jaro :D

Na jaro se budu těšit zejména kvůli výcviku Dragy, se kterou zatím pracujeme inzenzivně na poslušnosti a ačkoliv je to fena velmi temperamentní, díky tomu, že ji mám na očích téměř 24 hodin denně, je na svůj věk poslušná víc, než Gar a Fox dohromady :D

Ač se mi to zdá neskutečné, tak Draze 7.11. bylo 7 měsíců........